Great Lakes Dreamer
Taurus.
I look better on film so I decided to be in them. I have opinions. Music is the equivalent of blood in my veins. I only bite if you're into that sorta thing (;

"Enlightenment comes only to those who allow freedom to overtake their minds"
Truth or Dare?My Past (Dwell if You Wanna)Broad DaylightWaiting For HappyScandal DrabblesTheme

what a sexy family we are. 

April.06.2013
37 notes
  1. miaadamswhat reblogged this from char-thelove and added:
    I got Arise at BN and EW was two shelves down.
  2. char-thelove reblogged this from catchstds and added:
    they have them at Barnes & Noble!!!
  3. dpbtrae reblogged this from sherlanpw
  4. catchstds reblogged this from goldwashington and added:
    ADOPT ME!!!! Lol I still ain’t get my copy :(
  5. reinedeboheme reblogged this from char-thelove and added:
    LMAO I love hate you. ps get your hands of my boos shoulder
  6. loveistheessenceoflife reblogged this from goldwashington and added:
    Haha the second one though. You too much.
  7. goldwashington reblogged this from char-thelove and added:
    Lovely.
  8. thoughtsofanoverachiever reblogged this from char-thelove